Oppkjøp kan være en spennende og utfordrende tid for både de involverte selskapene og deres kunder. Mens oppkjøpet i seg selv kan være en katalysator for vekst og nye muligheter, er det en viktig fase som krever en velutviklet salgsstrategi for å sikre en smidig overgang og maksimal gevinst.
En merkevareplattform kan variere i kompleksitet, men uansett, være et verdifullt verktøy for å oppdage en bedriftsidentitet og lage grunnlag for en salgsstrategi.
Her deler vi oppskriften til hvordan du kan lage din egen merkevareplattform.
En smart ting for salg og marketing....
En merkevareplattform, er et grunnleggende sett med retningslinjer som definerer og skisserer nøkkelelementer i en merkevares identitet, posisjonering og budskap.
Innholdet i merkevareplattformen er avgjørende for å kombinere salg og markedsføring. Det skaper effektive salgsprosesser.
Go To Market plan, kundeplan og mer for å hjelpe deg i hverdagen