Smarketing

Våre tjenester

People as a Service

Vi blir en del av det kommersielle teamet ditt, eller rådgir deg i hvordan du bør prioritere for å sikre at du optimaliserer salgsmulighetene dine. Og implementerer tiltak sammen med deg. 


Teamet vårt blir med deg med en kombinasjon av digital og personlig tilstedeværelse, og tilbyr salgsledelsesekspertise, kartleggingsverktøy og strategirammeverk. I omstillingsprosesser kan vi være din synlige eller usynlige partner. 


Vi står ved deg gjennom utvikling av merkevareplattform eller sales playbook. Eller om du trenger hjelp til markedssegmentering og prioritering. Kontinuerlig vil vi sikre at strategi og salgsledelse er i samsvar med forretningsmålene dine.


Sammen skaper vi kommersiell suksess.

Viser Workshop for salgsledelse


Vi kombinerer B2B salg og markedsføring for suksess!

Når bedrifter vokser raskt, er gjennom sammenslåinger eller fusjoner kan det ofte være vanskelig å se hva man bør prioritere av kommersiell aktivitet. Historien som skal frem blir uklar. Du forsøker å treffe alle målgrupper med samme tilnærming og kontaktpunkter med kunder blir ikke utnyttet godt nok. 


Hvilke muligheter du skal fokusere på er vanskelig om du ikke vet hvilke som finnes, hva du skal si og hvordan du best kan komme i kontakt med dem.  

Ineffektive salgsprosesser og inkonsekvent merkevarebygging kan koste deg verdifulle salgsmuligheter. Smarketing kan hjelpe deg å unngå dette. 


Kommersielle strategiske rådgivere

Workshops for salgsledelse 

Styrk kunnskapen din innen salgsledelse og led med selvtillit. Gå fra overlevelse til vekst.

Vi vil inspirere og gi verktøy for:

  • En tydelig merkevare gjennom merkevareplattform og sales playbook
  • Klok og langsiktig salgsledelse
  • Felles Go To Market plan salg og marked- for introduksjon av nye produkter
  • Effektive salgsprosesser
  • Salgs- og markedsstrategi i salgsprosessen


Våre workshops for salgsledelse vil gi deg velutprøvde  rammeverk for å implementere i din virksomhet.


Arbeid med b2b salg og merkevarebygging

Sliter du med:


  • Selgere som bruker tid på å lage og lete etter riktig presentasjoner til salgsmøtene sine, mens marked lager noe som ikke blir brukt og ingen vet hvor siste versjon er.
  • Kunder som ikke vet ikke hvordan han skal fortelle videre til sjefen sin hva han vil kjøpe og all kommunikasjon fra selgeren din ligger på ulike steder.
  • At strategien ledergruppa har i skuffen er uklar for dem som sitter foran kundene.
  • At det er utviklet en markedsstrategi , men mangler en salgsstrategi, selv om ingen noen gang har solgt til et marked. Du selger til en kunde.
  • At budskapet om det nye, fine produktet ditt ikke kommer frem til en faktisk person. En som vil kjøpe når det passer seg, men ikke blir solgt til når det passer deg. 


Fortvil ikke. 

Kontakt oss

La oss snakke

 
 
 
Logo Smarketing

"Jeg er litt bekymret for prisen"


Ikke vær det.

Les heller alt om det her .