Smarketing

Som regel ender 1-3% av alle utgående b2b henvendelser i et salg. Hva ville det bety for din bedrift å øke salgsmulighetene?


En inkonsekvent merkevareidentitet kan svekke din merkevareposisjon og kundeopplevelse og en ineffektiv salgsprosess kan føre til tap av salgsmuligheter, lav produktivitet i salgsteamet og dårligere konvertering av prospekter.  Med våre metoder får du økt konvertering av leads, bedre koordinering mellom salg og marked, raskere avkastning på nyansettelser og kortere salgssykluser.

En tydelig merkevare og en relevant salgsstrategi er avgjørende for å forbli konkurransedyktig, svare på markedsendringer, møte kundebehov, utnytte teknologi og kontinuerlig forbedre salgsprosessen. Og selvsagt for å tiltrekke og beholde de beste kommersielle hodene.  Bare for ordens skyld, antallet mislykkede strategier er en gjetning fra Smarketing...

Hva gjør Smarketing?

Illustrasjon for å skalere b2b salg

Sliter du med:


  • Selgere som bruker tid på å lage og lete etter riktig presentasjoner til salgsmøtene sine, mens marked lager noe som ikke blir brukt og ingen vet hvor siste versjon er.
  • Kunder som ikke vet ikke hvordan han skal fortelle videre til sjefen sin hva han vil kjøpe og all kommunikasjon fra selgeren din ligger på ulike steder.
  • At strategien ledergruppa har i skuffen er uklar for dem som sitter foran kundene.
  • At det er utviklet en markedsstrategi , men mangler en salgsstrategi, selv om ingen noen gang har solgt til et marked. Du selger til en kunde.
  • At budskapet om det nye, fine produktet ditt ikke kommer frem til en faktisk person. En som vil kjøpe når det passer seg, men ikke blir solgt til når det passer deg. 


Fortvil ikke.