Smarketing

Workshop:

Fra overlevelse til samarbeid og vekst- en plan for strategisk salg og markedsføring  

Beskrivelse av workshop 

Bli med på en intensiv workshop skreddersydd for daglige ledere og ledergrupper, der vi hjelper deg med å finne de største vekstmulighetene og posisjonere bedriften tydeligere i markedet.

Praktisk, konkret og rett på sak – slik at du kan ta action umiddelbart!

Formål

Kartlegge muligheter og gi konkrete verktøy og strategier for å samle forretningsmål, ledelse, salg og markedsføring, slik at din bedrift kan fremstå som tydelig og attraktiv, drive mer effektiv vekst og oppnå resultater raskere.


Hvem passer workshopen for?

Daglige ledere, ledergrupper eller nøkkelpersoner som står ovenfor en omstilling, fusjon eller ønsker å tydeliggjøre kommersielle muligheter og retning.


Hvorfor denne workshopen?

Denne workshopen gir ledere verdifulle innsikter og praktiske metoder for å bygge en mer effektiv, samkjørt organisasjon som prioriterer de riktige mulighetene og verktøy til å implementere direkte.

Viser CEO i Smarketing Linda Jensen

Linda Jensen leder deg gjennom den kommersielle workshopen

Praktisk informasjon

Varighet

1 dag (09.00- 15.00/6 timer, inkludert pauser og lunsj).

Alle deltagere må ha en innledende samtale (ca 1 time) med leder av workshop og fylle ut spørreskjema Smarketing Commercial Due Diligence i forkant (tar ca 10 min).


Kursmateriell

  • Vurdering/enkel Commercial Due Diligence av eget selskap med forarbeid fra Smarketing
  • Struktur og oppsett for kommersiell strategi
  • Anbefaling digitale verktøy for infrastruktur
  • Oppfølging og rådgivning i etterkant (1-2 timer)


Pris

Alene/Sammen max 4 pers:

29.900,-/39.900,- 

Dato og sted: Avtales individuelt


Workshop innhold


1. Introduksjon

  • Modell for kartlegging av viktige grunnelementer i rammeverk for kommersiell suksess.

2. Gjennomgang av Commercial Due Dilligence

  • Kommersielt modenhetsnivå for deltakerens bedrift i dag, muligheter og raske gevinster.

3. Prioriteringer ved endringsprosesser og utfordringer i salg og marked

  • Hva bør prioriteres først og hvordan kan nøkkelroller i virksomheten bidra til vekst?

3. Praktiske verktøy for å skape synergier

  • Hvordan bygge en felles og samlende strategi for salg og markedsføring.
  • Introduksjon til teknologier som forbedrer samhandling (CRM, digitale plattformer, rapporteringsverktøy).

6. Action plan for din bedrift

  • Hver deltaker lager starten på en skreddersydd plan for å implementere i egen bedrift.


Alle deltagere får 1-2 timers oppfølging i etterkant. 


    Kontakt oss for mer informasjon!